(VA) DISCO virtual UV en el meu MacOS
El primer que has de fer és muntar la unitat en xarxa :
Sobre el menu principal fem clic en la pestanya IR i escollirem 'Connectar-se al servidor' i escrivim : smb://disco.uv.es i connectar .Guardar la contrasenya de la mateixa, si és que té, en el clauer del sistema per a no teclejar-la de nou en successives connexions.
Ara hem d'obrir les preferències d'usuari dins del panell de Preferències del Sistema
Accedim a l'opció “Arranque”.
Seleccionem la unitat en xarxa o directament l'arrosseguem des del Finder fins a la llista d'ítems.
La pròxima vegada que iniciem el nostre Mac podrem comprovar com la unitat de xarxa es munta de forma automàtica i sense necessitat de realitzar cap operació addicional.
Rev: | 2018 / 06 |
Lang. | |
+Info |