(VA) DISCO virtual UV en el meu MacOS

(VA) DISCO virtual UV en el meu MacOS

 

  • El primer que has de fer és muntar la unitat en xarxa :

    Sobre el menu principal fem clic en la pestanya IR i escollirem 'Connectar-se al servidor' i escrivim : smb://disco.uv.es   i connectar .

  • Guardar la contrasenya de la mateixa, si és que té, en el clauer del sistema per a no teclejar-la de nou en successives connexions.

  • Ara hem d'obrir les preferències d'usuari dins del panell de Preferències del Sistema

  • Accedim a l'opció “Arranque”.

  • Seleccionem la unitat en xarxa o directament l'arrosseguem des del Finder fins a la llista d'ítems.

 

La pròxima vegada que iniciem el nostre Mac podrem comprovar com la unitat de xarxa es munta de forma automàtica i sense necessitat de realitzar cap operació addicional.

Rev:

2018 / 06

Lang.

+Info

INICI

SERVEI D'INFORMÀTICA - UNIVERSITAT DE VALÈNCIA - www.uv.es/siuv